BMC Teammachine SLR01 FOUR, yellow, Landeveissykkel
Teammachine SLR01 er den råeste landeveisserien fra BMC
- Superlett karbonramme og -gaffel
- Sram Force AXS trådløst girsystem
- CRD-351 SL karbonhjul
- ICS2 cockpit med skjult kabelføring
Cadel Evans, Phillippe Gilbert, Greg van Avermaet, Edvald Boasson Hagen, Thor Hushovd. Alle har de syklet på BMC Teammachine SLR, og alle har de vunnet store sykkelritt på denne modellen. Mange andre merker har tatt etter og forsøkt å kopiere, men BMC er fortsatt det ledende merket hva gjelder utvikling og kompetanse. Sveitserne vet hva de gjør.
Ramma har SLR 01 Premium Carbon med Aerocore-design. Det beste komprimiss mellom høy stivhet og lav vekt. Integrert Cockpit System (ICS) gir skjult kabelføring hele veien. Skikkelig clean look.
- Superlett karbonramme og -gaffel
- Sram Force AXS trådløst girsystem
- CRD-351 SL karbonhjul
- ICS2 cockpit med skjult kabelføring
Komplett elektronisk og trådløst girsystem med Sram Force AXS. Det er raskt, presist og fungerer problemfritt. Aldri mer vaierbytte med etterfølgende girjustering! Bremsene står selvsagt i stil med girgruppa. Her har du rå bremsekraft med smidig modulering under alle tenkelige vær og føreforhold. Dt Swiss P 1800 Spline hjulsett er et lettrullende, allround hjulsett. Det har gode aerodynamiske egenskaper, uten at det har for høy profil.
Leveres uten pedaler
Til info, denne modellen blir levert uten pedaler fordi mange kunder vil velge selv hva slags pedal de vil bruke. Sjekk ut våre pedaler her eller i tilbehør-fanen der vi har lagt pedaler som passer bra til denne modellen.
RAMME | Teammachine SLR 01 Premium Carbon with Aerocore Design. ICS Technology, Stealth Cable Routing. Integrated Aerocore Bottle Cages. Stealth Dropout Design. TCC Race Compliance Level. PF86 Bottom Bracket. Integrated Seatpost Clamp. Flat Mount Disc |
GAFFEL | Teammachine SLR 01 Premium Carbon. ICS Technology, Stealth Cable Routing. TCC Race Compliance Level. Stealth Dropout Design. Flat Mount Disc. 12x100mm Thru-Axle. 48mm Offset (Size 47-51), 43mm Offset (Size 54-61) |
GIR | 2x12 |
KRANK | Sram Force eTap AXS, 48-35T |
KASSETT | SRAM FORCE XG-1270 10-28T |
KJEDE | Sram Force 12-speed |
GIR FORAN | Sram Force eTap AXS |
GIR BAK | Sram Force eTap AXS |
GIR-/BREMSEHENDLER | Sram Force eTap AXS |
BREMSER | Sram Force eTap AXS |
STYRE | BMC RAB 02, Ergo Top Shape, Compact Bend |
STEM | BMC ICS2 - Integrated Cockpit Design |
SETEPINNE | Teammachine SLR 01 Premium Carbon D-Shaped Seatpost |
SETE | Fizik Argo Vento R5 (140mm) |
HJULSETT | CRD-351 SL Carbon, Tubeless Ready, 35mm |
DEKK | Vittoria Corsa, 25mm |
TILBEHØR | Aerocore flaskeholdere |
STØRRELSESGUIDE
Størrelse | Høyde |
47 | <166 cm |
51 | 166-174 cm |
54 | 172-180 cm |
56 | 178-186cm |
58 | 184-192 cm |
61 | >190 cm |
Størrelse | 47 | 51 | 54 | 56 | 58 | 61 |
Rytterhøyde CM | <166 | 166-174 | 172-180 | 178-186 | 184-192 | > 190 |
Topprør MM (tt) | 517 | 534 | 549 | 559 | 574 | 589 |
Akselavstand MM (wb) | 968 | 986 | 989 | 1000 | 1015 | 1030 |
Setevinkel (sa) | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 |
Setepinne Lengde MM | 330 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 |
Stack MM | 506 | 530 | 550 | 565 | 584 | 608 |
Trail MM (sti) | 63 | 63 | 63 | 63 | 63 | 63 |
Bakre senter MM (rc) | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Reach MM (rekkevidde) | 367 | 377 | 386 | 392 | 401 | 409 |
Styrerør MM (ht) | 110 | 130 | 145 | 165 | 184 | 210 |
Hodevinkel (ha) | 71.5 | 71.5 | 72.3 | 72.3 | 72.3 | 72.3 |
BB Drop MM (drop) | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 |
Stemlengde MM | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 | 120 |
Seterør MM (st) | 423 | 468 | 504 | 524 | 545 | 574 |
Stemvinkel | -12,5 | -12,5 | -12,5 | -12,5 | -12,5 | -12,5 |
Post Offset MM | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 |
Krankarmlengde MM | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Gaffel rake MM (fr) | 48 | 48 | 43 | 43 | 43 | 43 |
Front Center MM (fc) | 568 | 586 | 589 | 599 | 614 | 630 |
Gaffellengde MM (fl) | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 |
Stangbredde MM | 400 | 420 | 420 | 420 | 420 | 440 |
Bar Reach MM | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
Bar Drop MM | 125 | 125 | 125 | 125 | 125 | 125 |