Tilbake
Startside / Elsykler / Elsykkel by / Elsykkel dame / Trek Elsykkel for damer Allant+ 5 Stagger 545wh Trek Black

Trek Elsykkel for damer Allant+ 5 Stagger 545wh Trek Black

SALG
Trek Elsykkel for damer Allant+ 5 Stagger 545wh Trek Black
Beskrivelse

Smidig og kraftig elsykkel med alt tilbehøret som forenkler hverdagen din

Leter du etter en allsidig elsykkel med det lille ekstra som er designet for syklister, pendlere og helgeeventyrere som ønsker en kraftig, komfortabel og rimelig elsykkel? Ønsker du at elsykkelen din skal ha topp komfort, lavt vedlikeholdsbehov og være utstyrt med alt tilbehøret som forenkler hverdagen din? Den supersmidige Trek Allant+ 5 Stagger 545Wh er en pålitelig, komfortabel og lettmanøvrert el-sykkel som er skapt for å kunne takle ulike transportbehov. På denne underholdende sykkelen er det supergøy og effektivt å komme seg fram på gater, glatte sykkelstier og ujevne grusveier i nærområdet. Den har et pålitelig girsystem, en dempegaffel som glatter ut veien og effektive hydrauliske skivebremser som fungerer i all slags vær. Bosch Smart System-motoren gir flere tilkoblingsmuligheter enn noen gang før, du kan enkelt koble mobilen til sykkelen for å registrere distanser og planlegge ruter. 

Nøkkelen til suksess!

  • Elektrisk hybridsykkel som tilbyr problemfri og underholdende transport i urbane miljøer
  • Behagelig kjørestilling som lar deg nyte omgivelsene uten å bli ineffektiv
  • Robust aluminiumsramme med litt lavere innsteg (gjør det enklere å stige på og av) og et elegant utseende
  • Dempegaffel fra SR Suntour (NVX 30) med justerbar forspenning og 60 mm slaglengde
  • Kraftfull motor fra Bosch (Performance CX) som støtter hastigheter opp til 25 km/t
  • Oppladbart batteri fra Bosch på 545Wh som er sentralt montert på diagonalrøret
  • Klar liten skjerm som viser hastighet og distanse samt batteriets rekkevidde
  • Walk Assist-funksjon perfekt når du leder sykkelen din ut fra bratte parkeringshus eller sykkelboder
  • Pålitelig 1x-drivlinje med 9 gir fra kvalitetssikre Shimano (Altus) som gir imponerende bred utveksling
  • Robuste og stive 27,5-tommers hjul med gjennomgående aksel gir pålitelig og stabil manøvreringsevne 
  • Gripevennlig kvalitetsgummi fra Bontrager (E6 hard-case lite) med 60mm bredde
  • Kraftfulle hydrauliske skivebremser som sørger for at sykkelturen din aldri trenger å bli hindret av dårlig vær
  • Allerede fra starten utstyrt med alt praktisk tilbehør som gjør hverdagen din litt enklere å leve

Robust aluminiumsramme som setter både komfort og funksjon i høysetet

Rammen består av en elegant hydroformet aluminiumsramme med intern kabelføring, som både gir et ryddigere utseende og øker beskyttelsen mot både vått, slaps og smuss. Rammen har litt lavere innsteg og en sporty men komfortabel geometri som fremhever smidig manøvreringsevne, god oversikt og lett framkommelighet. Med andre ord tilbyr den en behagelig oppreist kjørestilling som virkelig lar deg nyte omgivelsene mens du glir fram i ditt eget tempo.

På rammen finner du en bakre bagasjebærer som er godkjent for barnesete og tung last, robuste skjermer, kraftig belysning samt et enkelt avtakbart batteri med sentral plassering. Legg til dette en solid sykkelstøtte og en pålitelig komponentgruppe valgt for sin pålitelighet, så har du en sikker vinner!

Kraftfull drivlinje med en herlig dynamisk følelse i kraftoverføringen

Kraften kommer fra en dynamisk kvalitetsmotor som yter et dreiemoment på hele 85 Nm, drevet av et kraftfullt batteri med en godt beskyttet plassering på diagonalrøret. Dette leverer enorme mengder av miljøvennlig kraft, som gir deg ekstra boost opptil hastigheter av maksimalt 25 km/t.

Det potente elsystemet har imponerende lavt støynivå men leverer skikkelig med sprett, men minst like imponerende er elmotorens følsomme respons som skaper en dynamisk følelse ved hvert tråkk. Dette skyldes de høykvalitets kraftsensorene og betyr i praksis at når du tråkker rolig og forsiktig, får du en mild og behagelig assistanse. Men om du tråkker raskere og hardere, får du en mer intensiv assistanse.

Den kraftfulle elmotoren jobber sammen med en pålitelig drivlinje med 9 utvendige gir som fungerer smidig. Girene håndteres gjennom en lettoperert spak som gir deg muligheten til å skifte mellom girene uten anstrengelse. Hele denne drivlinjen gir deg ekstra kraft akkurat når du trenger det mest og føles nesten som en konvensjonell hybridsykkel når du ikke trenger assistansen.

Lettavleste opplysninger og en fullintegrert digital opplevelse

Du får lettavleste opplysninger via en ryddig skjerm som er enkel å bruke og gir deg full kontroll, samtidig som den viser alt du trenger å vite. Se sykkeldatene dine i en stor, lettavlest skrift uten å måtte slippe hendene fra styret. Med Boschs stilige, styremonterte LED-fjernkontroll kan du enkelt bla gjennom modusene og bruke både skjermen eller telefonen - den har også en innebygd lyssensor som justerer lysstyrken etter omgivelsene. Når systemet kobles sammen med appen eBike Flow, blir det smarte systemet fra Bosch fullintegrert med alle digitale komponenter på sykkelen din. Skjerm, drivverk, kontroller og eBike ABS blir en sømløs digital opplevelse.

Robuste hjulsett med behagelig følelse og bremsere med effektiv bremseevne

Det robuste hjulsettet består av stive 27,5-tommers hjul med aluminiumsfelger utstyrt med grepssikre gummi som uten problemer håndterer alt fra glatt asfalt og brostein til betydelig mer ujevne underlag. Disse 60mm brede kvalitetsdekkene i kombinasjon med en dempet forgaffel gir en perfekt blanding av komfort, stabilitet og lav rullemotstand som øker tryggheten og gjør syklingen mer behagelig på de vanligste underlagene i byen og omegn. Bremsearbeidet utføres av kraftfulle hydrauliske skivebremser som sikrer effektiv bremsekraft uansett om dagen byr på gjørme, regn eller slaps.

Fremtiden uten bilkøer, vondluktende busskur og overfylte t-baner

En Allant+ 5 gir deg perfekte forutsetninger for å endre gamle reisevaner og la bilen stå igjen i garasjen hver dag. Verken tung last eller bratte bakker representerer noen utfordring, for det er bare å skifte ned, øke assistansenivået og holde tempoet oppe for å enkelt nå toppen av de bratteste bakkene. Dette er virkelig det ideelle transportmiddelet for deg som ønsker litt ekstra hjelp i oppoverbakkene (perfekt når pusten blir tung, men viljen er sterk) eller for deg som ønsker en effektiv og rask måte å komme seg til jobben på uten behov for å pakke ned skiftetøy i vesken. 

Spesifikasjoner
Artikkelnummer: 0103877-3577
Varemerke:TREK
Farge:Trek Black
Produsentens artikkelnummer:-
Spesifikasjon
Personalisering:Pendling
Modellserie:Trek Allant+
Kjønn:Unisex, Dame, Herre
Damespesifikk: 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Årsmodell:2023
Vekt (ifølge produsenten):M - 24.50 kg
Produsentens nettsted:www.trekbikes.com/se/sv_SE/p/36913
Elektrisk sykkel:Ja
Din høyde: 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm):-
Produsentens farge:Trek Black
Rammesett
Rammestørrelse:-
Ramme:High-performance hydroformed alloy, internal cable routing, external battery mount, post-mount disc, 135x5mm QR
Rammemateriale: 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
Forhjulsgaffel:SR Suntour NVX 30, spiralfjädring, ställbar förspänning, 100 mm QR, 60 mm slaglängd,
Forhjulsgaffeltype: 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæring:Stålfjær
Vandring foran: 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

60 mm
Låsbar framgaffel?: 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Ikke låsbar
Bakgaffeltype: 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse: 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

27,5"
Hjul
Forhjulsnav:Shimano TX505, centerlock
Baknav:Shimano TX505, centerlock
Fordekk:Bontrager E6 hard-case lite 27.5x2.40" med reflekterande rand
Bakdekk:Bontrager E6 hard-case lite 27.5x2.40" med reflekterande rand
Dekkdimensjon:62-584
Felger:Bontrager Connection, dubbel botten, 32-håls, 20 mm bredd, Presta-ventil
Drivverk
Girspaker:Shimano Altus M2010, 9-delad
Bakgir:Shimano Altus M2000, lång arm
Kranksett:-
Kjede:KMC E9S, 9-delad
Kassett:Shimano HG200, 11-36, 9 speed
Komponenter
Forbremse:Shimano MT200 hydraulisk skivbroms
Bremseskive foran:Shimano RT10, centerlock, 180 mm
Bakbremse:Shimano MT200 hydraulisk skivbroms
Bremseplate bak:Shimano RT10, centerlock, 180 mm
Styre:Lowriser i aluminium, 31,8 mm, 25 mm rise, 11 grader bakåtsvep, 690 mm bredd
Styrestem:-
Setepinne:-
Bremsetype: 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir: 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

9-delt (1 x 9)
Girskifterserie:Shimano Altus
Framgirserie: 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Uten gir
Bakgirserie: 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Altus
Motor
Motor:Bosch Performance Line CX
Motorplassering: 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
Motorlydnivå:Lav
Sensorer:Fart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet: 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Elektrisk system:Bosch
Batteri
Avtagbart batteri:Ja
Batterikapasitet (Wh):545
Spenning:-
Batteri inkludert?:Ja
Batterilader:Bosch standard 4 A, 230 V, smart system
Kan lades på sykkelen:Ja
Visning
Visning:Bosch Intuvia 100
Displayplassering:Hansken
Sykkelutstyr
Belysning:Spanninga SOLO för elcykel // Herrmans MR4, 120 lumen LED//
Skjermer:SKS plast // SKS plastic
Støtte:Pletscher Comp Flex 18
Bagasjebrett:MIK-kompatibel bakre pakethållare i aluminium
Håndtak/Styretape:Herrmans Clik // Herrmans Clik
Pedaler:VPE-857
Sete:Selle Royal Vivo
Kundeomtaler

Også tagget i


Lignende produkter

Meny

Din handlevogn(0 artikler )

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen