Startside / Elsykler / Elsykkel by / Elsykkel dame / Trek Elsykkel for damer Verve+ 3 Lowstep 725wh Satin Trek Black

Trek Elsykkel for damer Verve+ 3 Lowstep 725wh Satin Trek Black

Trek Elsykkel for damer Verve+ 3 Lowstep 725wh Satin Trek Black
Beskrivelse

Kraftig, men lett håndterbar elsykkel som vil forenkle hverdagen din

Leter du etter en sporty elsykkel som har plass til alt du trenger å ha med deg på turene dine gjennom byen? Vil du at elsykkelen din skal være himmelsk komfortabel og utstyrt med alle tilbehør som forenkler hverdagen din? Den smidige Trek Verve+ 3 Lowstep 725Wh er en pålitelig bysykkel med kraftig eldrift som gir dine daglige ærend, jobbpendling eller treningsøkter masser av ekstra skyv. Denne lett håndterbare sykkelen har pålitelige egenskaper i alle typer vær og er både underholdende og enkel å bevege seg med blant gater, sykkelveier, torg og smug. Den har en hardtarbeidende elmotor fra Bosch, og all den ekstra kraften gjør syklingen enda mer spennende og enda mer behagelig. Denne elsykkelen har komponenter som fokuserer på komfort og sikkerhet, som for eksempel dempet gaffel og setepinne som flater ut alle ujevnheter i underlaget, brede, stabile dekk samt kraftige lamper.

Nøkkel til suksess!

  • Eldrevet bysykkel som tilbyr komfortabel og underholdende transport i alle former for urbane miljøer
  • Komfortabel oppreist kjørestilling som gir en tydelig oversikt og virkelig lar deg nyte omgivelsene
  • Robust aluminiumsramme (Alpha Smooth Aluminum) med ekstra lav innstigning og et elegant urbant utseende
  • Dempet gaffel fra SR Suntour (NVX 30) med spiralfjæring som tar hånd om vibrasjoner og støt fra underlaget
  • Justerbar Blendr-kompatibel styrestamme som gir deg muligheten til enkelt å endre kjørestillingen
  • Elmotor fra Bosch (Performance Line Cruise) som støtter hastigheter opptil 25 km/t
  • Batteriet fra Bosch (Powerpack 725Wh) er elegant integrert i rammeskrårøret 
  • Batteriet beskyttes fullstendig av rammen og det er superlett å fjerne uten verktøy
  • Walk Assist-funksjon perfekt når du leder sykkelen din ut av bratte parkeringsgarasjer eller sykkelboder
  • Sporty 1x-drivlinje med 9 pålitelige gir fra kvalitetssikre Shimano (Altus) med bred utveksling 
  • Robuste hjulsett med gripevennlige dekk fra Bontrager (E6 Hard-Case Lite - 27.5x2.40) med punkteringsbeskyttelse
  • Kraftige hydrauliske skivebremser som sørger for at sykkelturen din aldri trenger å hindres av litt dårlig vær
  • Ferdig utstyrt med alle de praktiske tilbehørene som forenkler hverdagen din

Robust aluminiumsramme som setter både komfort og funksjon i full fokus

Rammen består av en robust aluminiumsramme med ekstra lav innstigning og elegant innvendig kabelføring, noe som både gir et penere utseende og øker beskyttelsen mot både vann, slaps og smuss. Rammen har en komfortabel geometri som setter smidig manøvrerbarhet, god oversikt og enkel fremkommelighet i fokus. Med andre ord har den en komfortabel oppreist kjørestilling som virkelig lar deg nyte omgivelsene når du smertefritt tråkker frem i ditt eget tempo.

På rammen finner du en MIK-kompatibel bakre bagasjebærer som klarer tunge laster, heldekkende skjermer samt kraftig belysning som sørger for at du synes selv når mørket faller på. Legg til et solid støtte, en justerbar Blendr-kompatibel styrestamme, ergonomiske håndtak, en dempet setepinne, et komfortabelt sete samt en felles nøkkel som passer både til batteriet og den medfølgende låsen, og du har en sikker favoritt!

Kraftig eldrift med en fantastisk dynamisk følelse samt 9-giret drivlinje

Kraften kommer fra en dynamisk midtmotor som leverer 75 Nm og gir en fantastisk dynamisk følelse under syklingen. Den potente elmotoren drives av et batteri som kort og godt leverer hele 725Wh av miljøvennlige muskler, noe som i sum gir rikelig med kraft for masse behagelig sykling med imponerende rekkevidde og masser av ekstra krutt i både ben og lunger.

Treks RIB-system har en attraktiv design og er svært brukervennlig: batteriet beskyttes fullstendig av rammen, det er enkelt å fjerne uten verktøy, og du får til og med plass til en flaskeholder. De har også et innebygd håndtak som smidig og enkelt kan fjernes og monteres i rammen uten bruk av verktøy. 

Den kraftige elmotoren jobber sammen med en sporty drivlinje med 9 gir fra Shimano (Altus) med pålitelig funksjon og et imponerende bredt girutvalg. Hele pakken har imponerende lavt støynivå og leverer en dynamisk følelse i kraftoverføringen, og det beste av alt er at det skjer med nesten sømløs harmoni og høy effektivitet.

Legg til en tydelig skjerm med flere forskjellige driftsmoduser som har en bakgrunnsbelyst hastighetsmåler og indikatorer for serviceintervall og batterilading. Den gjennomtenkte designen gjør det lett for syklisten å bla blant funksjonene eller velge riktig assistansenivå via LED-fjernkontrollen uten å slippe grepet om styret... både trygt, lett håndterlig og sikkert!

Robuste hjulsett samt skivebremser med ekstremt pålitelige egenskaper

Det robuste hjulsettet består av aluminiumsfelger som er utstyrt med gripevennlige 27.5-tommere med god punkteringsbeskyttelse og som uten problem håndterer alt fra jevn asfalt og brostein til betydelig ujevnere underlag. Disse 2.4" brede kvalitetsdekkene gir en fin kombinasjon av komfort, stabilitet og lav rullemotstand, noe som i praksis betyr økt trygghet og bedre sykling på de underlagene du normalt sett finner i byen og alle dens nærområder. Foran finner du en dempet gaffel med justerbar spiralfjæring og 60 mm slaglengde, det gir ytterligere komfort og tar effektivt hånd om trettende vibrasjoner og støt fra underlaget. Bremsingen håndteres av kraftige hydrauliske skivebremser som sørger for at du har effektiv bremsevirkning uansett om det er tørt, regnfullt eller slapsete underlag for dagen.

Fremtid uten kjedelige bilkøer, illeluktende busskur og overfylte T-baner

En Verve+ 3 gir deg de rette forutsetningene for å kunne endre gamle reisemønstre og la miljøfienden stå igjen nede i garasjen, dessuten alle dager i uken. Verken last eller bratte oppoverbakker utgjør noe større problem, for det er bare å gire ned, skru opp assistansenivået og holde tempoet så når du smertefritt også de bratteste bakketoppene. Dette er virkelig det optimale transportmiddelet for deg som vil ha litt ekstra hjelp i oppoverbakkene (perfekt når kondisjonen svikter, men viljen er der fremdeles) eller for deg som effektivt og raskt vil kunne ta deg til jobben uten at du engang trenger å pakke med et skift i vesken.

Spesifikasjoner
Artikkelnummer: 0103890-E346
Varemerke:TREK
Farge:Satin Trek Black
Produsentens artikkelnummer:-
Spesifikasjon
Personalisering:Pendling
Modellserie:Trek Verve+
Kjønn:Dame
Damespesifikk: 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Ja
Vekt (ifølge produsenten):M - 27,80 kg (med 545 Wh-batteri)
Produsentens nettsted:www.trekbikes.com/se/sv_SE/p/36942
Elektrisk sykkel:Ja
Din høyde: 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm):-
Produsentens farge:Satin Trek Black
Rammesett
Rammestørrelse:-
:-
Ramme:Hydroformat aluminium i toppklass, avtagbart integrerat batteri (RIB), invändig vajerdragning, Motor Armour, Post Mount-skivbromsar, 135 x 5 mm QR
Rammemateriale: 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
Forhjulsgaffel:SR Suntour NVX 30, spiralfjädring, ställbar förspänning, 100 mm QR, 60 mm slaglängd,
Forhjulsgaffeltype: 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæring:Stålfjær
Vandring foran: 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

60 mm
Låsbar framgaffel?: 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Ikke låsbar
Bakgaffeltype: 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse: 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

27,5"
Årsmodell:2023
Hjul
Forhjulsnav:Shimano TX505, centerlock
Baknav:Shimano TX505, centerlock
Fordekk:Bontrager E6 Hard-Case Lite, reflective, wire bead, 60tpi, 27.5x2.40"
Bakdekk:Bontrager E6 Hard-Case Lite, reflective, wire bead, 60tpi, 27.5x2.40"
Dekkdimensjon:62-584
Felger:Bontrager Connection, double-wall, 32-hole, 20mm width, presta valve
Drivverk
Girspaker:Shimano Altus M2010, 9-delad
Bakgir:Shimano Altus M2000, lång arm
Kranksett:-
Kjede:KMC E9S, 9-delad
Kassett:Shimano HG200, 11-36, 9 speed
Komponenter
Forbremse:Shimano EM300, centerlock,
Bremseskive foran:160 mm
Bakbremse:Shimano EM300, centerlock,
Bremseplate bak:160 mm
Styre:Bontrager aluminium Touring
Styrestem:-
Setepinne:Aluminium, dämpning, 31,6 mm, 300 mm längd
Bremsetype: 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir: 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

9-delt (1 x 9)
Girskifterserie:Shimano Altus
Framgirserie: 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Uten gir
Bakgirserie: 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Altus
Motor
Motor:Bosch Performance Line Cruise
Motorplassering: 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
Motorlydnivå:Lav
Dreiemoment: 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
75 Nm
Sensorer:Fart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet: 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Elektrisk system:Bosch
Batteri
Batteriplassering:Innvendig
Avtagbart batteri:Ja
Batterikapasitet (Wh):725
Batterilader:Bosch standard 4 A, 230 V, smart system
Kan lades på sykkelen:Ja
Sykkelutstyr
Belysning:Spanninga SOLO för elcykel // Herrmans MR4, 120 lumen LED//
Skjermer:-
Støtte:Pletscher Comp Flex 18
Bagasjebrett:Bakre pakethållare i aluminium, maxvikt 25 kg
Håndtak/Styretape:Herrmans Clik // Herrmans Clik
Pedaler:VPE-857
Sete:Selle Royal Nuvola
Geometri
Rammestørrelsesnummer40 cm45 cm50 cm55 cm60 cm
RammestørrelsesbokstavXSSMLXL
Hjulstørrelse700c700c700c700c700c
A — Seterør39,044,050,055,060,0
B — Vinkel på seterør71.0°71.0°71.0°71.0°71.0°
C — Styrerørslengde16,016,018,020,022,0
D — Styrevinkel68.2°68.2°68.2°68.2°68.2°
E — Effektiv lengde på overrør58,258,759,861,062,1
F — Kranklagerhøyde29,429,429,429,429,4
G — Kranklager-dropp6,56,56,56,56,5
H — Kjedestagslengde48,748,748,748,748,7
I — Offset4,54,54,54,54,5
J — Fremløp9,59,59,59,59,5
K — Akselavstand112,2112,7114,0115,2116,5
L — Rammeklaring43,343,343,343,343,3
M — Rammelengde36,538,538,538,538,5
N — Ramme-stack63,063,064,966,868,6
Kundeomtaler

Også tagget i


Lignende produkter

Meny

Din handlevogn(0 artikler )

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen