Startside / Elsykler / Elsykkel by / Elsykkel herre / Birk Elsykkel E-Trekking Cool Gray

Birk Elsykkel E-Trekking Cool Gray

⚫ BLACK NOVEMBER
Birk Elsykkel E-Trekking Cool Gray
Beskrivelse

Endelig en Birk elsykkel under 30 000 kr

Våre egenutviklede Birk elsykler skal alltid gi kundene mest sykkelglede for pengene, uten at det er tatt noen snarveier for å få ned prisen. For å sikre at kvaliteten er på topp, har vi hittil bare levert Birk elsykler med kostbare motorer fra Shimano og Bosch, og har derfor ikke kunnet presse sykkelprisene helt ned. Birk-syklenes gode testresultater er et bevis på at vi har gjort mye riktig, men vi har hele tiden ønsket å levere kvalitets-elsykler på et lavere prisnivå. Nå har vi endelig funnet en motorleverandør som holder samme høye kvalitetsnivå som Bosch og Shimano. For 30 000 kr får du nå en lekker elsykkel med premium aluminiumsramme, P101-motor på hele 100 Nm, 708 Wh integrert batteri, hurtiglader, app-støtte, Shimano gir og bremser og full utstyrspakke. Vårt beste elsykkelkjøp noensinne?

  • P101 motor på 250 W og hele 100 Nm
  • 708 Wh integrert batteri, opptil 200 km rekkevidde
  • Shimano Cues 1x10 gir
  • Shimano hydrauliske skivebremser
  • SR Suntour SF19 NEX-25-C dempegaffel, 63 mm
  • Kenda Kwick Drumlin 700x50 dekk med punkteringsbeskyttelse
  • Utstyrt med lykter, skjermer og bagasjebrett

Eurobike Award 2023

Prisbelønt motorsystem på hele 100 Nm

P101-motoren er en skikkelig kraftpakke på hele 100 Nm og 250 W. Kombinert med et integrert batteri på imponerende 708 Wh gir det deg full motorkrafti mil etter mil. Når kreftene tar slutt går det heldigvis raskt å lade opp batteriet igjen. Den medfølgende ultraraske laderen på 6A lader opp batteriet til 50% kapasitet på 1,5 timer, 80% på 2,5 timer eller 100% på 3,5 timer.

 

Birk E-Trekking kommer med et stort midtmontert fargedisplay på styret. Displayet gir deg all informasjonen du trenger på farten, men vi anbefaler å installere Gobao-appen i tillegg for å utnytte sykkelens fulle potensial. Ved venstre hånd har man knappene der man kan velge de forskjellige elsykkelmodusene. Det høyeste "elgiret" gir mest motorhjelp, men bruker også mest batteri. Eco gir mindre hjelp, men til gjengjeld holder da batteriet lenge. Disse moduser kan enkelt velges mellom, selv i fart, ved å trykke på knappene på displayet på venstre side av styret.

 

P101-motoren er utviklet av Gobao, en av verdens ledende motorprdusenter som leverer motorsysyemer og komponenter til merker som Giant, Hepha, Segway og Honda. Forgjengeren P100 vant en Eurobike Award i 2023, og sykler med motorsystemet har gjort det svært bra i tester verden over. Lest test av Hepha Trekking 7 med samme motorsystem på downtown-mag.com.

 

Opptil 200 km rekkevidde

Det integrerte batteriet på 708 Wh gir deg opptil opptil 200 km rekkevidde, slik at du slipper å lade mellom hver tur. Oppgitt rekkevidde fra produsenten er beregnet ved 20°C omgivelsestemperatur, en 65 kg rytter, flate veiforhold og standard hjelpeinnstillinger. Ved faktisk bruk er imidlertid rekkevidden betydelig påvirket av temperatur, belastning, veiforhold og hjelpeinnstillinger. Derfor vil programvaren på sykkelen estimere gjenværende rekkevidde basert på tidligere og gjeldende kjøreforhold og vise det på skjermen. Hvis kjøreforholdene er mer krevende, vil estimert gjenværende rekkevidde være lavere. Dette estimatet beregnes i sanntid og vil kontinuerlig oppdateres etter hvert som kjøreforholdene endres.

 

Standard rekkevidde: ECO: 200 km, TOUR: 155 km, TURBO: 137 km

 

Tilpass elsykkelen fra telefonen

Lås opp elsykkelens fulle potensial ved å koble den til din smarttelefon. Med appen Gobao til iPhone og Android tilpasser du enkelt motorinnstillinger og assistansenivå, kontrollerer lys og telefonnøkkel, sjekker batterinivå, får hjelp med feilsøking og mye mer.

Last ned Gobao til iPhone Last ned Gobao til Android

 

Shimano Cues gir og hydrauliske skivebremser

Denne elsykkelen er utstyrt med Shimano Cues girsystem med 10 gir, som er spesialutviklet for elsykler. Cues-systemet tar høyde for de ekstra kreftene en elmotor utsetter drivverket for, og sørger for raske og presise girskift og lang holdbarhet, selv med full motorkraft. Girene skifter man mellom med høyre hånd.

 

Elsykkelen har kraftige hydrauliske skivebremser fra Shimano. Det gir særdeles god og kontrollert stoppekraft når du trenger det, uansett om det er vått eller tørt ute. Forbrems er på venstre side og bakbrems er på høyre side. Det er ikke pedalbrems, så man kan ikke bremse med å "tråkke bakover".

Spesifikasjoner
Artikkelnummer: 0145994
Varemerke:BIRK
Farge:Grå
Produsentens artikkelnummer:-
Spesifikasjon
Personalisering:Pendling
Kjønn:Herre
Vekt (ifølge produsenten):27 kg
Produsentens nettsted:birk.no/
Elektrisk sykkel:Ja
Din høyde: 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm):-
Produsentens farge:Cool Gray
Rammesett
Rammestørrelse:-
:-
Ramme:Alloy Premium 6061, Monocoque Design. Premium aluminum frame with invisible weld seams
Rammemateriale: 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
Forhjulsgaffel:SR Suntour SF19 NEX-25-C NLO DS TXLE ø15-100, Travel:63MM
Forhjulsgaffeltype: 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæring:Stålfjær
Vandring foran: 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

63 mm
Låsbar framgaffel?: 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med justering på forgaffelen
Bakgaffeltype: 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse: 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

28"
Årsmodell:2024
Hjul
Forhjulsnav:KT ALLOY ID15×100mm 13G/36H
Baknav:KT ALLOY ID12×142mm 13G/36H
Fordekk:Kenda Kwick Drumlin K1216 700x50 K-Shield Plus
Bakdekk:Kenda Kwick Drumlin K1216 700x50 K-Shield Plus
Dekkdimensjon:50-622
Felger:R25-1R / 622x22,Alloy
Drivverk
Girspaker:Shimano SL-U6000 10R CUES 10S
Bakgir:Shimano RD-U6020 10R CUES 10S
Kranksett:Shimano FC-E8050, 44T
Kjede:KMC eGLide—1/2"×11/128"
Kassett:Shimano CUES, 10-speed
Komponenter
Forbremse:Shimano BR-MT410, BL-MT401
Bremseskive foran:Shimano RT-EM300 180mm
Bakbremse:Shimano BR-MT410, BL-MT401
Bremseplate bak:Shimano RT-EM300 180mm
Styrelager:H809W: OD44*ID28.6*CONE RACE_30
Styre:Alloy 6061 / Width 660mm / Barbore: 31.8mm
Styrestem:TDS-D642B-8FOV / Adjustable Stem / 90mm
Setepinne:Alloy Seat Post, 31.6x300mm
Bremsetype: 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir: 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

10-delt (1 x 10)
Girskifterserie:Shimano Cues
Framgirserie: 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Ingen forskifter
Bakgirserie: 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Cues
Motor
Motor:P101C
Motorplassering: 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
Motorlydnivå:Lav
Dreiemoment: 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
-
Sensorer:Fart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet: 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Maksimal rekkevidde: 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

200 km
Elektrisk system:-
Batteri
Batteritype:Litium-ion
Batteriplassering:Innvendig
Avtagbart batteri:Ja
Ladetid:-
Batterikapasitet (Wh):-
Batterikapasitet (Ah):-
Spenning:36 V
Batteri inkludert?:Ja
Batterilader:-
Kan lades på sykkelen:Ja
Visning
Visning:-
Avtagbar skjerm:Nei
Displayplassering:Hansken
Assistansenivåer:Eco, Tour, Turbo
Sykkelassistanse:Ja
Sykkelutstyr
Belysning:SATE LITE C13 100LUX / 12V front, SATE LITE M15 12V back
Skjermer:D60 ALLOY 700X60mm BB BLACK
Støtte:SW-RA060JD :Aluminum, 40mm hole spacing,M6*8Lscrew
Bagasjebrett:QS Alloy, Rack Carrier
Håndtak/Styretape:VELO 133MM
Pedaler:M507—9/16" BORON AXLE, Alloy BODY, DIN REFLECTOR
Sete:SELLE ROYAL Vivo 7823 BLACK COREL
Annet:WIDEK, COMPACT BELL II
Geometri
  M L
Frame height 460 mm 490 mm
Seat tube angle 74° 74°
Fork offset 43 mm 43 mm
Seat angle 74° 74°
Head tube length 160 mm 170 mm
Head tube angle 68.5° 68.5°
Top tube horizontal 591 mm 629 mm
Chain stay length 484 mm 484 mm
Bottom bracket drop 60 mm 60 mm
Wheelbase 1.162 mm 1.201 mm
Stack 638 mm 647 mm
Reach 408 mm 443 mm
Størrelsesguide
Størrelse Høyde
M 160 - 175 cm
L 170 - 185 cm
Kundeomtaler

Også tagget i

  • 2024

Lignende produkter

⚫ Black November
-17%
Batavus Elsykkel Harlem E-GO Herre Sort
På lager. 3–6 dager
Winora Elsykkel Yucatan I20 Herr 52 Svart
På lager. 6–9 dager
Meny

Din handlevogn(0 artikler )

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen