Startside / Elsykler / Elsykkel by / Elsykkel herre / Skeppshult Elsykkel Pro El Herr 5-Gir Spegelsvart

Skeppshult Elsykkel Pro El Herr 5-Gir Spegelsvart

Skeppshult Elsykkel Pro El Herr 5-Gir Spegelsvart
Beskrivelse

Raskt småländsk flaggskip med utrolig god følelse i pedalene

Er du på utkikk etter noe raskt med mye ekstra kraft, så er flaggskipet Skeppshult Pro EL sannsynligvis den perfekte sykkelen for deg! Dette er en velutrustet hverdagssykkel med kraftig elektrisk driv og en markant sporty vri. En slank hastighetsmaskin med elegante linjer og effektiv elektrisk assistanse (eller elektrisk driv, som kanskje er mer vanlig å si) som virkelig tilbyr det beste fra to verdener. Hjørnesteinen er en høykvalitets ramme laget av en bergsikker stålkonstruksjon som fra starten er spesielt tilpasset elektrisk drift og hjertet består av en kraftig drivpakke (motor og batteri) fra Shimano med en liten dataskjerm på styret (men du kan ta det med ro i setet, alt kan kjøres fullautomatisk). Til tross for all den moderne teknologien, er den virkelig morsom å bruke, og det er fortsatt en sykkel.... “el-sykkelen” hvis smålendingene selv får si det.

Nøkkelen til suksess!

  • Elektrisk assistert sykkel med småländsk kvalitetsfølelse i sjel, hjerte og lunger
  • Sofistikert ramme av høyfast legering fra svenske SSAB (mye lettere enn tradisjonelt stål)
  • Rustbeskyttelse tilpasset våre værforhold og en UV-bestandig pulverlakk
  • Sportslige former med en fleksibel kjørestilling som fortsatt gir god oversikt over omgivelsene
  • Kraftfull midtmontert elmotor fra Shimano (STePS E6110) som gir en fantastisk dynamisk kjøreopplevelse
  • Høykvalitetsbatteri fra Shimano (418Wh, 36V, 11.6Ah) som gir en rekkevidde på opptil hele 150 km
  • CE-merket, testet i henhold til Epac EN15194 og EMC-test (Elektromagnetisk kompatibilitet)
  • Elektronisk girsystem med 5 navgir (Nexus 5 Di2) og to giralternativ; manuelt eller automatisk
  • Kraftige skivebremser som gir pålitelig og effektiv bremsekraft uansett årstid og værforhold
  • Hjulsett med aluminiumsfelger fra Schurmann og grepssikre kvalitetsdekk fra Schwalbe
  • Justerbar styrestamme som gjør det enkelt og smidig å tilpasse kjørestillingen
  • Rikelig utstyrt med massevis av toppkvalitetskomponenter rett fra start

Sporty ramme i høyfast legering med solid småländsk kvalitetsfølelse

Som alltid, når det gjelder sykler fra smålandske Skeppshult, er det snakk om solid håndverk ned til minste detalj - Rammen er laget av en kvalitetslegering fra svenske SSAB (Docol 590 i 1 mm tykkelse) som gir en balansert og smidig følelse (mye lettere enn tradisjonelt stål), men som også gir deg stålets utrolige fleksibilitet, fantastiske kjørekomfort og enorme slitestyrke. Rammegeometrien er sporty, men gir fortsatt en komfortabel kjørestilling som sikrer god oversikt over omgivelsene. Stål er en del av det naturlige kretsløpet, og i sammenligning kreves det syv ganger mer energi for å produsere aluminium, noe som gjør stål betydelig mer miljøvennlig. SSAB (Svenskt Stål AB) er en ledende global produsent av stål, med fokus på både kvalitet og miljø (blant annet ved å ha verdens laveste utslipp i sin produksjon). Fraktavstanden er også betydelig kortere enn om man skulle importert ferdige rammer fra Asia. Den har en rustbeskyttelse som er tilpasset for å håndtere vårt nordiske klima, samt en UV-bestandig pulverlakk, og lakkeringen foregår hjemme i Skeppshult (selvsagt i et lukket system).

Kraftig japansk elmotor og fem smidige elektroniske/automatiske gir

Eldriften leveres av pålitelige Shimano og inneholder en imponerende kraftig elmotor og et oppladbart batteri (418Wh) som i tillegg er praktisk talt avtagbart. Den kraftige elmotoren (STePS E6100) tilbyr hele 60 Nm med miljøvennlig kraft, noe som gir deg ekstra trykk i pedalene. Med motorens og batteriets sentrale plassering får du riktig vektfordeling og god balanse, men best av alt er det at det også gir en fantastisk dynamisk følelse i sykling. Det betyr at når du tråkker rolig, får du mild og stille assistanse, men tråkker du raskere og mer intensivt, får du betydelig kraftigere assistanse som selvfølgelig også øker hastigheten (men maks 25 km/t).

Systemet inkluderer en liten dataskjerm på styret (men ta det med ro, alt kan kjøres helt automatisk om du ønsker). Til tross for all den moderne teknikken, er den veldig enkel å håndtere og morsom å bruke, selv om den er ekstra kraftig. Resten av drivlinjen består av en ekstremt smidig elektronisk navgir fra Shimano (Nexus 5 Di2) med 5 manuelle eller helautomatiske gir som også er spesielt utviklet for elektriske sykler. Samarbeidet leverer en herlig dynamisk følelse der både elmotor og gir jobber i perfekt harmoni, effektivt, stille og med driv rett på pedalakselen.

Hjulsett med aluminiumsfelger utrustet med grepssikre kvalitetsdekk

Det robuste hjulsettet består av aluminiumsfelger fra Schurmann utrustet med grepssikre kvalitetsdekk fra Schwalbe som enkelt takler alt fra glatt asfalt og ujevn brostein til langt mer krevende underlag. Disse 35 mm brede dekkene gir en perfekt kombinasjon av høy komfort, lav rullemotstand og pålitelig punkteringsbeskyttelse, som i praksis betyr økt sikkerhet og mer komfortabel sykling på de underlagene du vanligvis møter både i byen og på landet.

Rikt utstyrsnivå med utelukkende høykvalitetskomponenter

Modellen byr på en pålitelig blanding av nøye utvalgte kvalitetskomponenter og denne versjonen er virkelig stappfull av alt du måtte trenge - hva med en bagasjebrett med AVS-funksjon, solide skjermer, roterende kjedeskydd, stabilt støtteben, en vannresistent sal med myk polstring og et godkjent ramlås, for eksempel? Men den har faktisk mer enn det! I tillegg får du en justerbar styrestamme som enkelt lar deg tilpasse kjørestillingen fra sporty til mer komfortabel, og du får også LED-belysning som sørger for at du alltid er synlig på best mulig måte!

Hydrauliske skivebremser som matcher fartsressursene uansett forhold

Siden sykkelen trives i høye hastigheter, kommer den utstyrt med kraftige hydrauliske skivebremser som sikrer pålitelig bremsekraft uavhengig av årstid eller værforhold. Du kan trygt se frem til endeløs sykling fra døren til kontoret, til butikken eller bare ned til stranden... og den har dessuten potensial til å bli din trofaste følgesvenn i tiår etter tiår. Så hvis du leter etter en virkelig rask og herlig responsiv elektrisk sykkel som er både stilfull, funksjonell og bygget for å vare i mange tiår, ja, da er dette sannsynligvis den perfekte sportsmodellen for deg.

Spesifikasjoner
Artikkelnummer: 0098098-0439
Varemerke:SKEPPSHULT
Farge:Spegelsvart
Produsentens artikkelnummer:-
Spesifikasjon
Personalisering:Pendling
Modellserie:Skeppshult Pro El
Kjønn:Herre
Damespesifikk: 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Vekt (ifølge produsenten):23.3 kg
Produsentens nettsted:www.skeppshult.se/sv/
Elektrisk sykkel:Ja
Din høyde: 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm):-
Produsentens farge:SPEGELSVART
Rammesett
Rammestørrelse:-
:-
Ramme:Ram i höghållfast stål från SSAB, pulverlackerad i Skeppshult, med rostskydd (för att klara våra väderförhållanden) och UV-beständig pulverlack.
Rammemateriale: 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Stål
Forhjulsgaffel:Stål
Forhjulsgaffeltype: 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Steel
Framgaffelmateriale:Stål
Bakgaffeltype: 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse: 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

28"
Årsmodell:2023
Hjul
Forhjulsnav:Shimano för skivbroms.
Baknav:Shimano Nexus 7050, 5 växlar, speciellt utvecklat för elcyklar, skivbroms.
Fordekk:Schwalbe 28" (35-622) med punkteringsskydd.
Bakdekk:Schwalbe 28" (35-622) med punkteringsskydd.
Dekkdimensjon:35-622
Felger:Schurmann aluminium dubbelvägg, 36 hål bak / 36 hål fram, pulverlackerad i Skeppshult
Drivverk
Girspaker:Shimano Di2, elektronisk / automatisk växling.
Kranksett:SHIMANO STEPS
Kjede:Shimano kedja för STEPS. Antirostöverdrag.
Komponenter
Forbremse:Shimano hydraulisk skivbroms.
Bakbremse:Shimano hydraulisk skivbroms.
Styre:Humpert aluminiumstyre godkänt för elcykel
Styrestem:Humpert ställbar styrstam 22.2 x 90/180 mm
Setepinne:aluminium 27.2 x 300 mm.
Bremsetype: 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir: 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

5-giret (1 x 5)
Girskifterserie:Shimano Di2
Framgirserie: 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Ingen forskifter
Bakgirserie: 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Di2
Motor
Motor:Shimano STePS DU-E6100
Motorplassering: 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
Motorlydnivå:Lav
Dreiemoment: 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
60 Nm
Sensorer:Fart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet: 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Maksimal rekkevidde: 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

-
Elektrisk system:Shimano
Batteri
Batteriplassering:Overrøret
Avtagbart batteri:Ja
Ladetid:6 h
Batterikapasitet (Wh):418
Batterikapasitet (Ah):11.6
Spenning:-
Batteri inkludert?:Ja
Batterilader:yes
Kan lades på sykkelen:Ja
Lader inkludert?:-
Visning
Visning:Shimano Steps SC-E6100
Assistansenivåer:Eco, High, Normal, Walk-assistans
Sykkelassistanse:Ja
Sykkelutstyr
Belysning:Fram: Herrmans LED, 120 Lumen, drivs av drivenheten. Bak: Herrmans batteribelysning LED
Skjermer:Skärmar av plast SKS.
Støtte:AtranVelo aluminium, extra förstärkt med större fot, godkänd för elcykel.
Bagasjebrett:AtranVelo, pakethållare med AVS
Lås:ABUS ramlås, Plug-In, godkänt för cykel.
Håndtak/Styretape:Herrmans. Ftalatfria, PAH-fria, latexfria såväl som naturgummifria.
Pedaler:Marwi anti-slip pedal, aluminium, med reflex.
Sete:Selle Royal, gelstoppning och vattenresistent (RVL)
Annet:Widek Ringklocka
Sykkellås
FG-godkjent: 

FG-godkjent

Om sykkelen din blir stjålet, krever vanligvis forsikringsselskapene at den må ha vært låst fast til et fast objekt med en FG-godkjentt lås. Tenk derfor nøye gjennom før du bestiller en altfor enkel lås som kanskje ikke er godkjent.
Ja
Kundeomtaler

Også tagget i

  • 2023

Lignende produkter

Kim anbefaler 👍
Birk E-Mountain elsykkel
På lager. 3–6 dager
Kim anbefaler 👍
Birk E-Trekking elsykkel
På lager. 3–6 dager
Giant Elsykkel 24 Tempt E+ Ex
fra 26 900 kr
(Veil. pris: 29 999 kr)
På lager. 3–6 dager
Batavus Elsykkel Harlem E-GO Herre Sort
23 973 kr
(Veil. pris: 34 495 kr)
På lager. 3–6 dager
Meny

Din handlevogn(0 artikler )

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen