Startside / Elsykler / Terreng elsykkel / Scott El MTB Patron 910 Shark Grey

Scott El MTB Patron 910 Shark Grey

Scott El MTB Patron 910 Shark Grey
Beskrivelse

Sykkelen som utnytter kraften og behersker stiene med terrengslukende appetitt 

Den superatletiske Scott Patron 910 er en ultrapotent terrengsykkel med terrengtilpasset ekstrakraft, brutal utholdenhet og en grådig terrengslukende appetitt som sørger for at du kan teste grensene på alle typer underlag, alt fra teknisk utfordrende skogsstier til mer flytende spor i bikeparken. Den besitter kraften til en styrkeløfter, utholdenheten fra en maratonløper, fysikken fra en eliteturner og vil fordype din relasjon til terrenget. Den gir deg alt du elsker, men med enda mer kraft, høyere hastigheter, lengre rekkevidde, enda mer allsidighet i en pakke som er bygget for at du skal kunne kjøre med full dominans.

Nøkkelen til suksess!

  • Høyteknologisk ramme med karbonfiber i hovedtriangelen og aluminium i baksvingen samt justerbar vinkel på styrehodet 
  • Potent terrenggeometri (65.8 °/77.2 °) og et ledddesign (Virtual 4 Link) med kinematikk i absolutt verdensklasse 
  • Dempere fra FOX med 150/150mm i slaglengde der den bakre demperen er integrert i rammen
  • TracLoc 2 Technology - Styrer begge demperne og dropper setepinne via en lettbetjent kontroll på styret 
  • Ultrapotent elmotor fra Bosch (Performance CX) med hele 85Nm og et integrert batteri på hele 800Wh
  • Slagkraftig 1x-drivlinje med 12 trådløst styrte gir fra SRAM (S1000 Eagle AXS) med driftssikker funksjon
  • Kraftige hydrauliske skivebremser fra Shimano (M6120) som leverer potent bremseevne
  • Hjulsett med felger fra Syncros (MD30) og grepsikre dekk fra Maxxis (Forekaster) med 2,6" i bredde
  • Smart sammensatt og velorganisert cockpit samt hev-/senkbar setepinne fra Syncros (Duncan Dropper Post 2.5)
  • Kort bakre skjerm med smart integrert belysning fra Syncros 

Karbonfiberramme med integrert demper som gir makeløs manøvreringsevne 

Sykkelen lener seg mot en ramme i karbonfiber og aluminium med en helt integrert demper og et minst sagt høyklassig 4-ledds lenkesystem. Kombinasjonen av effektiv kinematikk og generøs slaglengde skaper makeløs manøvreringsevne og gjør deg både raskere og smidigere i røft terreng. Fremme sitter en FOX 36 Rhythm Air og bak en FOX Float EVOL Trunnion, begge demperne leverer 150 mm i slaglengde. Den bakre demperen er helt integrert i rammen, det gir et unikt design men det skaper også lavt tyngdepunkt og sørger dessuten for at demperen aldri trenger å bli skitten.

Begge demperne styres via Scotts lettbetjente TracLock 2, du velger en av kontrollens tre faste driftsmodus (Lockout-Trail-Descend) som sørger for at du kan sykle like fort på alle typer underlag. Scott har dessuten lykkes med å beholde den smidige tilgangen til demperen samt har en ytre indikator for innstilling av demperens SAG.

Potent eldrift og en slagkraftig 1x-drivlinje med overbevisende ytelse

Motoren leveres av Bosch, den er minst sagt kraftfull og leverer hele 85Nm i dreiemoment som kombinert med et pent integrert batteri på 800Wh gir mange timers ekstra hjelp på veien. Systemet leverer utrolig god kraft, men minst like imponerende er motorens beundringsverdig følsomme følelse som skaper en dynamisk kjørefølelse i hvert tråkk. Motoren tar deg effektivt dit du vil uten at du trenger å gjøre hele jobben selv, men du velger selvsagt helt selv hvilket assistansenivå du vil ha for øyeblikket. Systemet omfatter også en stor tydelig skjerm som gir deg full kontroll og viser alt du trenger å vite for øyeblikket - kan det bli bedre? Utover alt dette er sykkelen utstyrt med en slagkraftig 1x-drivlinje med 12 trådløst styrte gir som leverer pålitelig ytelse via et bredt utvekslingsforhold.

Hjulsett med temposterke 29-tommere og kraftige skivebremser 

Oppsettet ruller på et par 29-tommere med 2,6" i bredde som kjennetegnes av sin imponerende grepsikkerhet og enorme fartsglede. Den har også kraftige hydrauliske skivebremser med 4-stemplers kalipere som sørger for at du har effektiv bremseeffekt, og dessuten uansett om det er gjørmete, regner eller er slaps i sporet. 

Spesifikasjoner
Informasjon om sykkelens spesifikasjoner: På grunn av den rådende verdenssituasjonen kan noen av sykkelens komponenter avvike fra det som står i spesifikasjonen og det som vises på bildene. Produsenten kan uten varsel erstatte komponentene i den vanlige spesifikasjonen med tilsvarende komponenter.
EAN-kode: 7616185216223
Artikkelnummer: 0148362Q877AA
Leverandørens artikkelnummer:4234037842008
Varemerke:Scott
Farge:Shark Grey
Størrelse:M
Produsentens artikkelnummer:4234037842008
Modellserie:Scott Patron eRIDE
Spesifikasjon
Kjønn:Unisex, Dame, Herre
Damespesifikk: 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Produsentens nettsted:www.scott-sports.com/global/en/product/scott-patron-910-bike?article=4234037842006
Personalisering:Terrengsykling
Maling:Grå
Produsentens farge:Shark Grey
Vekt (ifølge produsenten):24.3 kg
Rammesett
Rammestørrelse:m
Ramme:Carbon Main Frame / Alloy SST-CST, Integrated Suspension Technology, Virtual 4 Link kinematic / Adjustable head angle, Syncros Cable Integration System, Bosch Smart System / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline, Bosch PowerMore Ready
Rammemateriale: 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Karbonfiber
Forhjulsgaffel:FOX 36 Rhythm Air / eMTB+ / Grip / Comp & Reb Adj. / QR Axle 15x110mm axle, 44mm offset / tapered steerer / 150mm travel
Forhjulsgaffeltype: 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæring:Luftfjær
Vandring foran: 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

-
Låsbar framgaffel?: 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med justering på forgaffelen
Bakdemper:FOX Float EVOL Trunnion, 3 modes / Lockout-Trail-Descend, DPS / Reb. Adj., Travel 150mm / 185x55mm
Bakgaffeltype: 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

Dempet
Låsbar bakdemper?: 

Låsbar bakdemper?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (alternativt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive), mens andre har valgt for eksempel å bremse opp kompresjonsdempingen.

Med styrekontroller
Vandring bak: 

Vandring bak

Det her med vandring på en mountainbike kan føles som en ekte jungel. En enkel måte å forklare det på er at jo lengre vandring sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm vandring er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk krevende terreng.

En sykkel med 120 mm vandring kan kanskje være det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant røtter og steiner. Disse syklene passer for alle motionister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm vandring eller mer er perfekt for deg som liker å ta deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i bikeparken og sykle nedover bakkene så fort du bare kan.

150mm
Hjulstørrelse: 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

29"
Årsmodell:2025
MTB-bruksområde:Enduro
Sykkeltype:Terrengsykkel
Elektrisk sykkel:Ja
Din høyde: 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
168-180cm
Passer Høyde (cm):165-170, 170-175, 175-180
Hjul
Forhjulsnav:Formula CL-811 / 15x110mm
Baknav:Formula ECT-148S / Boost 148x12mm
Fordekk:Maxxis Forekaster 29x2.6", 120TPI Foldable Bead, EXO / TR Tubeless ready, 3C Maxx Terra
Bakdekk:Maxxis Forekaster 29x2.6", 120TPI Foldable Bead, EXO / TR Tubeless ready, 3C Maxx Terra
Dekkdimensjon:66-622
Felger:Syncros MD30 / 32H / 30mm / Pin Joint, Tubeless ready
Drivverk
Girspaker:SRAM AXS Pod Controller
Bakgir:SRAM S1000 Eagle AXS Transmission 12 Speed, Wireless Electronic Shift System
Kranksett:FSA Alloy
Kjede:SRAM CN GX Eagle Transmission
Kassett:SRAM Eagle XS 1270 Transmission 10-52
Komponenter
Forbremse:Shimano Deore M6120 4-Piston Disc
Bremseskive foran:Shimano SM-RT64 CL 220mm
Bakbremse:Shimano Deore M6120 4-Piston Disc
Bremseplate bak:Shimano SM-RT64 CL 203mm
Styrelager:Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System, Stainless / +-0.6° head angle adjustment, ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Styre:Syncros Hixon 2.0 Alloy 6061, Size S & M 15mm rise / Size L & XL 25mm rise / back sweep 8° / 780mm
Styrestem:Syncros AM 2.0, Syncros Cable Integration System, 4° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Setepinne:Syncros Duncan Dropper Post 2.5, 31.6mm / S size 125mm / M size 150mm / L size 170mm / XL size 200mm
Bremsetype: 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir: 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

12-delt (1 x 12)
Girskifterserie:SRAM AXS POD
Bakgirserie: 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
SRAM GX Eagle AXS
Motor
Motor:Bosch Performance Line CX
Motorplassering: 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
Dreiemoment: 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
85 Nm
Sensorer:Fart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet: 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Elektrisk system:Bosch
Batteri
Batteritype:Litium-ion
Batteriplassering:Overrøret
Avtagbart batteri:Ja
Batterikapasitet (Wh):800
Batterikapasitet (Ah):-
Spenning:36 V
Batteri inkludert?:Ja
Kan lades på sykkelen:Ja
Batterilader:4A Charger
Visning
Avtagbar skjerm:Ja
Ladestasjon:No
Assistansenivåer:Eco, eMTB, Sport, Tour, Tour+, Turbo, Auto
Sykkelassistanse:Ja
Visning:Bosch Kiox 300
Sykkelutstyr
Belysning:Syncros integrated rear fender light / Front Light Cable pre-installed
Skjermer:Syncros Fork and Rear Fender
Håndtak/Styretape:Syncros Endurance lock-on grips
Sete:Syncros Tofino-E 2.0 Regular
Sykkellås
FG-godkjent: 

FG-godkjent

Om sykkelen din blir stjålet, krever vanligvis forsikringsselskapene at den må ha vært låst fast til et fast objekt med en FG-godkjentt lås. Tenk derfor nøye gjennom før du bestiller en altfor enkel lås som kanskje ikke er godkjent.
Nei
Kundeomtaler

Også tagget i


Lignende produkter

Se prisen
Terreng elsykkel Haibike Alltrack 5 29" Grey
På lager. 3–6 dager
-10%
Rock Machine Torrent e50-29 B Touring LS Blue elsykkel
På lager. 7–10 dager
-27%
Elsykkel dame Kronan Modig Black
På lager. 3–6 dager
-27%
Elsykkel dame Kronan Modig Green
På lager. 3–6 dager
Meny

Din handlevogn(0 artikler )

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen