BMC Teammachine R 01 FOUR, Landeveissykkel
Teammachine R 01 er et kompromissløst løpsvåpen som er utviklet i samarbeid med Red Bull Advanced Technologies. Brosteinsklassikere, solobrudd, massespurter eller klatreetapper i alpene - Teammachine R 01 er den eneste sykkelen du trenger.
- Aerodynamisk og superlett karbonramme og -gaffel
- Shimano Ultegra Di2 2x12 gir og hydrauliske skivebremser
- 4iiii Precision 3+ wattmåler
- CRD-501 karbonhjul med Pirelli P Zero Race TLR dekk
Teammachine R 01 er et kompromissløst løpsvåpen som er utviklet i samarbeid med Red Bull Advanced Technologies. Brosteinsklassikere, solobrudd, massespurter eller klatreetapper i alpene - Teammachine R 01 er den eneste sykkelen du trenger.
- Aerodynamisk og superlett karbonramme og -gaffel
- Shimano Ultegra Di2 2x12 gir og hydrauliske skivebremser
- 4iiii Precision 3+ wattmåler
- CRD-501 aerodynamiske karbonhjul, tubeless ready
- Pirelli P Zero Race TLR dekk
En aerosykkel til alt
Da de designet den ultimate racersykkelen visste BMC-teamet at aerodynamikk ikke kunne gå på bekostning av ytelse. Hver rørform og hvert designvalg var forankret i jakten på ren ytelse. Det er hastighet, funksjonalitet og iøynefallende design i én, altovervinnende racersykkel. En sykkel som lurer vinden samtidig som den er lett og responsiv nok til å dominere i lange og bratte bakker.
Allerede en vinner
Teammachine R har allerede en misunnelsesverdig liste over løpsseire, men for syklistene på profflaget Tudor Pro Cycling er det alltid den neste seieren som teller. "Med øynene kan du se de aerodynamiske fordelene, men når du sykler på den, kan du føle at den er superrask. Merkbart rask." Arvid de Kleijn – Tudor Pro Cycling Team
Det ultimate partnerskapet
Da BMC-ingeniørene satte seg ned med Red Bull Advanced Technologies-teamet, var målet enkelt: å lage den ultimate racersykkelen. De støttet seg på Red Bulls enorme aerodynamiske ekspertise for å tenke helt nytt om hva en sykkel kunne være. Derfra finjusterte og perfeksjonerte BMC-ingeniørene detaljene, formene og oppsettene for å gjøre disse Red Bull-simuleringene til et umiskjennelig BMC-produkt. Resultatet? Den mest komplette racersykkelen BMC noen gang har laget. Det er Formel 1-teknologi kombinert med sveitsisk sykkelpresisjon – en absolutt kompromissløs sykkel.
Leveres uten pedaler
Til info, denne modellen blir levert uten pedaler fordi mange kunder vil velge selv hva slags pedal de vil bruke. Sjekk ut våre pedaler her eller i tilbehør-fanen der vi har lagt pedaler som passer bra til denne modellen.
Ramme | Teammachine R 01 Premium Carbon with Aerocore Design | ICS Technology, Stealth Cable Routing | Integrated Aerocore Bottle Cages | Stealth Dropout Design | PF86 Bottom Bracket | Flat Mount Disc | 12x142mm Thru-Axle |
Gaffel | Teammachine R 01 Premium Carbon | ICS Technology | Stealth Cable Routing | Stealth Dropout Design | Flat Mount Disc | 12x100mm Thru-Axle |
Setepinne | Teammachine R 01 Premium Carbon Seatpost | 10mm Offset |
Styre | Easton EC70 SL Carbon or Easton EC90 SLX Carbon |
Stem | BMC ICS2 - Integrated Cockpit System Technology |
Sete | Fizik Argo Vento R3 (140mm) |
Krank | SHIMANO Ultegra FC-R8100 12spd 52-36T 4iii Precision 3+ Power Meter (Left Side) |
Kassett | SHIMANO Ultegra CS-R8100 12spd 11-30T |
Kjede | SHIMANO Ultegra CN-M8100 12spd |
Gir foran | SHIMANO Ultegra Di2 FD-R8150 12spd |
Gir bak | SHIMANO Ultegra Di2 RD-R8150 12spd |
Gir-/bremsehendler | SHIMANO Ultegra Di2 ST-R8170 12spd |
Bremser | SHIMANO Ultegra BR-R8170 |
Hjulsett | CRD-501 Carbon - Tubeless Ready - 50mm |
Dekk | Pirelli P ZERO Race TLR 26mm |
Tilbehør | Aerocore Bottle Cages |
STØRRELSESGUIDE
Størrelse | Høyde |
47 | <166 cm |
51 | 166-174 cm |
54 | 172-180 cm |
56 | 178-186cm |
58 | 184-192 cm |
61 | >190 cm |
Size | 47 | 51 | 54 | 56 | 58 | 61 |
Rider Height | <166 | 166-174 | 172-180 | 178-186 | 184-192 | >190 |
Reach | 368 | 378 | 387 | 393 | 402 | 409 |
Stack | 504 | 528 | 548 | 563 | 582 | 608 |
Bar Reach | 76.9 | 76.9 | 76.9 | 76.9 | 76.9 | 76.9 |
Bar Width | 400 | 420 | 420 | 420 | 420 | 440 |
BB Drop | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 |
Crank Length | 170 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Fork Length | 367 | 367 | 367 | 367 | 367 | 367 |
Fork Rake | 48 | 48 | 43 | 43 | 43 | 43 |
Front Center | 568 | 586 | 589 | 599 | 614 | 630 |
Head Tube | 108 | 133 | 149 | 165 | 185 | 211 |
Head Tube Angle | 71.5 | 71.5 | 72.3 | 72.3 | 72.3 | 72.3 |
Rear Center | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Seat Angle | 74 | 74 | 73.5 | 73.5 | 73 | 73 |
Seat Tube | 418 | 463 | 499 | 519 | 541 | 570 |
Seatpost Length | 335 | 335 | 385 | 385 | 405 | 405 |
Seatpost Offset | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
Stem Angle | -6 | -6 | -6 | -6 | -6 | -6 |
Stem Length | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 | 120 |
Top Tube | 522 | 532 | 552 | 562 | 582 | 598 |
Trail | 63 | 63 | 63 | 63 | 63 | 63 |
Wheelbase | 968 | 986 | 989 | 999 | 1015 | 1030 |