FAQ

Bestilling

jeg ønsker å legge til vare/varer på min bestilling. er det mulig? 
Nei, det er ikke mulig. her må det legges inn en ny bestilling på ønsket produkt/produkter
 
jeg har spørsmål angående min ordre hos www.birk.no
kontaktinfo : [email protected] / TLF: 23 22 81 80 
 
kan jeg hente min nettordre i butikk?
ja. du vil få valgmuligheter som: hente i butikk avd, Rud eller sendes med post
 
Når blir min nettordre sendt? 
Din ordre vil vanligvis blir behandlet innen 2-5 virkedager. ved stor pågang kan dette ta noen dager ekstra. 
du vil motta sporingsnummer fra postnord så fort ordren er sendt. dersom du har bestilt med henting i butikk vil du motta SMS eller mail så fort den er behandlet og klar.



Retur

Jeg ønsker å returnere min ordre. 
kontakt [email protected] for returseddel. send pakken retur med tilsendt returseddel med ferdig utfylt retur og angrerettskjema  
 
kan jeg returnere nettordren min i butikk? 
Ja, men dette gjelder bare ved avdeling RUD. 
 
Jeg ønsker og bytte til andre andre størrelser? 
kontakt [email protected] for returseddel. send pakken retur med tilsendt returseddel med ferdig utfylt retur og angrerettskjema 
kan også byttes i butikkene ved avtale med nettbutikk via [email protected]   



Reklamasjon

jeg ønsker og reklamere på produkt som er kjøpt på nettbutikk www.birk.no
kontakt [email protected] med følgende informasjon: feil ved produktet, bilder og gyldig kvittering 
 
(jeg ønsker at vi oppretter en reklamasjonsmail som bare er til reklamasjoner, her gjelder det da alt som har med dialoger til)
 
jeg ønsker og reklamere på produkt kjøpt i butikk
ta kontakt med butikken produktet er kjøpt i. 



Sykkelservice

Hvordan bestiller jeg service på min sykkel? 
Kontakt din nærmeste birk butikk og avtal direkte med butikken du ønsker og benytte deg av. kontaktinfo finner du her: https://www.birk.no/sykkelbutikk
 
Når er sykkelen min ferdig på service? 
du vil motta en SMS fra butikken når sykkelen er ferdig og klar for henting.



Frakt

er frakt gratis? 
Nei, vi trekker 99,- for frakt uansett størrelse på ordre. 
 
Min pakke har kommet feil
Kontakt oss på [email protected] / TLF 23 22 81 80
 
kan jeg endre adresse selv om ordren allerede er sendt? 
Ja, men dette må gjøres hos postnord.no og kan påløpe gebyrer.